woensdag 30 oktober 2013

Terug in Hamilton

Het is woensdagmiddag en Leen en ik kwamen om 14:25 weer op ons logeer adres aan.

Het is een uitzoekerij geweest, die honderden foto's. Ik denk dat het me gelukt is om er een beetje orde in te scheppen. Onhandig is als je onderweg op zo'n 'reisje'  geen laptop of zo bij je hebt want de geheugenkaart van je camera loopt behoorlijk vol. Maar, ik klaag niet hoor. Ik weet dat het even rommelen is en uitzoeken. Ik gooi ook niet te veel weg totdat ik tevreden ben met mijn verzameling en dat komt later wel.

Jullie zitten te smachten om meer nieuwtjes, weetjes en kiekjes zeker. Nou, ik zal mijn best doen om zo orderlijk mogelijk en met steun van Leen het verhaal zo duidelijk mogelijk te vertellen. JA, en niet te vergeten- zijn verhaal van zijn avontuur moet ook nog. Ik kom tijd te  kort mensen. Deze BLOG zal voorlopig nog nagalmen als we thuis zijn- denk ik zo.

Enfin, hier al vast een paar kiekjes - en dan ga ik vanavond ( vannacht waarschijnlijk) verder.

Tongariro National Park



Water basins - Rimutaka Ranges Wellington



Waimarama Beach, Waimarama Hawkes Bay



De vlag hing als groet in Waikanae


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's. En ... leuk die vlag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jedidja, mijn oom hangt de vlag uit voor buitenlands bezoek. Ik had er ook een uitgehangen toen hij bij ons logeerde. Wel een kleine maar toch! Dat kon hij erg waarderen. Wij nu ook!

      Verwijderen