woensdag 23 oktober 2013

Een weekje weg

Dinsdagmiddag na een verjaardag bezoek aan Summah zijn Leen en ik vertrokken naar Napier. We zijn nu een weekje samen aan het rondzwerven.

Ik zal, bij terugkeer in Hamilton, een verslag doen van Leen zijn week weg in de Coromandel- en ook over onze tijd samen rondreizen door het Noorder Eiland.

De eerste twee nachten brengen wij bij Robyn en Phil door. Dit zijn vrienden van  mij ( al 35+ jaar lang). Leen heeft al eerder kennis met hen gemaakt en ook hebben wij de twee dochters en een schoonzoon te logeren gehad in Papendrecht. Bekenden dus. Robyn en Phim wonen in Napier- aan de boulevard tegenover de zee- de Pacific Ocean. Ja, wij treffen het weer wat betreft uitzicht en comfort moet ik bekennen.

Jody, de jongste dochter, heeft twee kinderen, zoontje Ben(jamin) van bijna 2 en dochtertje Emma. Emma is een week jonger dan Bax. Hun oudere dochter KAtrina woont in Hamilton en daar waren wij op bezoek een paar weken geleden toen Robyn voor de doop van Bax en Indi naar Hamilton kwamen. De oudste is een zoon, Hayden. Die werkt voor Jeugdzorg en woont iets te ver weg om te bezoeken helaas. Onze gezinnen hebben een sterke band- en dat is en blijft mooi.

Ik kan helaas geen foto's plaatsen. Dat komt nog wel een keertje.

Leen is aan de wandel, ik ga helpen met eten klaarmaken. Meer handen maken ligt werk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten