zondag 6 oktober 2013

Dag 1. Vertrek

Voor mijn 60ste verjaardag kreeg ik een reis aangeboden van mijn  kinderen om naar New Zealand te komen met Leen zodat wij op visite konden komen. GEWELDIG!

En niet alleen wij, Leen en ik, maar ook Reece is met Ros en Max uit Australië gekomen om het groepje compleet te maken.

Ik zal regelmatig een bericht plaatsen ipv zo af en toe mailtjes of berichten te sturen. Laat een bericht achter- dan hoor ik ook zo af en toe wat van jullie.

Tijd om met de eerste dag van dit avontuur te beginnen -

Op vrijdagochtend reden wij begeleid door Hinriette en Arie naar Schiphol. Daar stegen wij op in een heldere hemel richting Taipei via een korte stop in Bangkok. Alles verliep volgens het boekje, filmpjes kijken, muziek luisteren, eten krijgen, even doezelen. Wat je kan verwachten op een vlucht van ong 14 uur. Het personeel was efficiënt en erg professioneel. We kwamen niets te kort. Het vliegtuig was van alle gemakken voorzien en de stoelen comfortabel. Leen zat helaas niet bij een raam- maar was wel erg tevreden met zijn plekje.

De maaltijden waren goed van smaak- toch anders als je met een maatschappij van een ander cultuur reist. Daar houden wij wel van. Ik kreeg vegetarische maaltijden vanwege het vinkje in het daarvoor bestemde ' geen vlees'  hokje. En echt lekkere aparte dingen kwamen op mijn dienblad voorbij. Ook Leen had lekkere maaltijden.

We waren een korte 3 uurtjes in Bangkok- van vliegtuig af- weer vliegtuig in! Zelfde plek- alles weer schoon en netjes. Op naar Taipei.













2 opmerkingen:

  1. Dit is handig en leuk, zo kan iedereen jullie volgen en meeleven.
    Vrijdag met Rik de modeshow gezien waar Angela en Tino in mee liepen. Heerlijke avond gehad, goede muziek, mooie kleding/modellen en de wijntjes en hapjes waren ook lekker. Daarna nog even door gezakt, werd wel weer eens tijd.
    Tot je volgende bericht, kijk er al naar uit!
    XXX Mérie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is ook niet verkeerd- klinkt erg gezellig. Ook wij zijn niet vies van een hapje en drankje en dat in goede gezelschap. Gr xxx ook van Leen

      Verwijderen